02:53:00

been revisiting mayday's songs of old. haha.
still amazes me all the time with their creation.




i dont really know what to blog about..





sometimes adult stuff are better left among themselves ey?
dont understanddddd..
you are soooooo far away..



arty people really do things differently huh?
amazedddd..


其实我们都一模一样
无名却充满了莫名渴望
一生等一次 发光
宁愿重伤也不愿悲伤
让伤痕变成了我的徽章
刺在我心脏 永远不忘

默默的让著旋律 和我心交响

至少在我的心中 自己为自己鼓掌

每个孤单天亮,我都一个人唱
默默的让著旋律 和我心交响
就算会有一天 没人与我合唱
至少在我的心中 还有个尚未崩坏的地方
孩子一样 不肯腐烂的土壤
再唱 再唱 再唱 再唱 再唱



amazing lyricssss.. hope my dear AX will win on June 27th!



one random 3am, decided to redo my wallpaper.
lovessss it..! :)

0 comments