01:38:00

im back from mayday's concert.

extremely exhausted now.you have no idea how much fats you lose when you attend such a concert.

thankfully, this year my seat is not bad at all.haha.second row,and its like,just in front of the platform thing that they will run.

every member walked past me except for guan you. it was a very refreshing concert. i actually took pictures to show you how close i was but i m lazy to post it.

今年空前绝后的表演真的非常棒。亲切感100%。

但今年和去年的差别蛮大的。记得去年,阿信如走在我前面就想晕的感觉。但今年,纯粹是抱着一种兴奋,只想让自己的思想被刺激。去年抱着‘歌迷’的身份,今年,不晓得是什么身份,但真的不同。

整个演唱会是真情流露,很感人。阿信不知最近受了什么打击,今天唱歌特别有感觉。《温柔》,还是无人能比。

今天在唱倔强时,我落泪了。太感动了。无法形容的一种感动。自己在想我是否有一天会有那五月天的疯狂来追自己的梦。当场看着那五位男生傻傻的追着摇滚梦,很有感染力。

每次看五月天,心中都会一直explode on the inside。

总觉得今年和去年比,不同的是我觉得我有向那个梦小踏了那么一步。自己还不是很清楚是什么梦,但我知道,我在往对的方向。

他们简直改变了我的生命。没夸张。



最后,阿信说:“明年见。” :)


i cant wait for their next album.i know its gonna be a breakthrough album once again.



i just love mayday la. how?

0 comments